Конфлікт: перезавантаження
Що ви дізнаєтесь:
- Чому дитина не слухає ваших аргументів, і як змінити ситуацію.
- Як будувати розмову, щоб уникати криків і звинувачень.
- Як знайти баланс між дисципліною і довірою.
- Чому грубі методи виховання руйнують стосунки і як від них відмовитися.
- Як вирішувати конфлікти так, щоб дитина навчилася висловлювати свої потреби.
- Які фрази руйнують довіру дитини, і як їх замінити.
- Що робити, якщо стосунки здаються зруйнованими.
Місце проведення
Конференц-зал
Дата та час
30 березня 2025, 12:00-13:30
Вартість
800 грн
Що ви дізнаєтесь
- Чому дитина не слухає ваших аргументів, і як змінити ситуацію.
- Як будувати розмову, щоб уникати криків і звинувачень.
- Як знайти баланс між дисципліною і довірою.
- Чому грубі методи виховання руйнують стосунки і як від них відмовитися.
- Як вирішувати конфлікти так, щоб дитина навчилася висловлювати свої потреби.
- Які фрази руйнують довіру дитини, і як їх замінити.
- Що робити, якщо стосунки здаються зруйнованими.
Спікер

Досвід роботи
з 2005 року
Кваліфікація
вища категорія
Мова
українська
Костяна Наталія Борисівна
Освіта
1995 – Калузький державний педагогічний університет ім. К. Е. Ціолковського. Спеціальність: «Психологія»
2015 – Київський університет імені Бориса Грінченка. Спеціальність: «Психолог»
Напрям діяльності
Напрям діяльності:
- Діагностика (тестування для оцінки рівня розвитку, інтелектуальних, емоційних та соціальних особливостей дитини)
- Вікові кризи (криза 3 років, 7 років, підлітковий вік)
- Проблеми адаптації (соціальна адаптація до дитячого садка, школи)
- Кризи життєвих подій (розлучення батьків, переїзд, втрата близької людини)
- Проблеми виховання
- Порушення поведінки
- Труднощі у навчанні
- Тривожність
- Агресія
- Страхи
- Харчові розлади
- Психопрофілактика, розвиток стресостійкості
Методи:
- Арт-терапія
- Когнітивно-поведінкова терапія (КПТ)
Проводить:
- Індивідуальні та групові консультації дітей віком від 3 до 18 років
- Корекція поведінкових розладів
- Нейрокорекція (методика, спрямована на корекцію та розвиток нервових процесів і когнітивних функцій у дітей)